همتی: در مقابل ۵ نفر و به ریاست رئیسی هستم

عبدالناصر همتی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مناظره انتخابات در نقد اظهارات کاندیداهای انتخابت گفت:

 قبلاً گفته بودم در مقابل پنج کاندیدا هستم و کاندیدای اصلی آقای رییسی است و مابقی پوششی هستند. اگر این افراد می‌خواهند جواب‌شان را بدهم قسم بخورند که تا آخر در رقابت‌ها می‌مانند وگرنه پاسخ دادن معنی ندارد.

البته من جواب این حرف ها را خواهم داد، اما نمی‌شود که همه کاندیداها بیایند به همتی حرف بزنند! من به آقای جلیلی در جلساتی که حضور داشتند، گفتم شما اقتصاد و فناوری نمی‌فهمید! چرا می‌خواهید برای همه مردم تصمیم‌گیری کنید؟ خسته نشدید از این همه بیانیه دادن؟ چرا همه تقصیرها را گردن بانک مرکزی می اندازید؟

آقای جلیلی شما در ماجرای برجام در زمین ترامپ بازی کردید و پدر کشور را درآوردید. به همت شما آقای جلیلی و آقای رضایی و دوستان‌شان در مجمع ما در لیست سیاه FATF قرار گرفتیم.

آقای جلیلی خواهش می‌کنم از کاندیدای پوششی بودن دربیاید! شما دو کلاس اقتصاد خوانده‌اید؟ اصلا اقتصاد می‌فهمید؟ یا آقای رضایی شما می‌گویید من اقتصاد خواندم، چطور اقتصاد خواندید؟

من نخواستم بیشتر از این قیمت ارز بالا برود. من به خاطر مردم دفاع می‌کنم مردم از بالارفتن قیمت ارز ضرر می‌کنند. آقای زاکانی از پوششی بودن دربیایید! یعنی چه که این‌همه متهم می‌کنید؟ شما دو کلاس اقتصاد خوانده‌اید؟ اقتصاد نمی‌دانید! هسته‌ای پزشکی‌تان هم که مشخص است چطور مدرک گرفتید. دهن من را باز نکنید. من میخواهم محترمانه صحبت کنم.

آقای رضایی شما می‌گویید گروگانهای آمریکایی را می‌خواهم بگیرم و چنان کنم! آقای رضایی شما می‌گویید من اقتصاددانم. من که می‌دانم چگونه اقتصاد خواندید. من که نحوه اخذ مدرک شما را خبر دارم که استادان را مجبور می‌کردید بیایند و در دفتر شما درس بدهند و امتحان بگیرند! شما درخواست داشتید که وارد گروه دانشکده اقتصاد شوید که با اکثریت قاطع رد شد! اجازه ندهید که من مجبور شوم چنین مواردی را بگویم.

من برای آقای رئیسی احترام ویژه قائل هستم ولی این افراد شما را پوشش می‌دهند. شما به جای رفتن به استان‌ها و دادن وام به کارخانه‌ها، می‌رفتید و به زندانها سر می‌زدید. این کارها وظیفه بخش اجرایی است و آخر هم معلوم نشد آن وام‌ها چه شد؟ من خواهش می‌کنم اول مشکلات قوه قضائیه را حل کنید و بعد بروید مشکلات قوه مجریه را حل کنید.

شما از معیشت مردم می‌گویید اما با رای مثبت به فیلترینگ اینستاگرام معیشت مردم را تهدید کردید و حالا نمایندگان شما اینجا من را تهدید می‌کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.