مهرعلیزاده خطاب به رئیسی: مردم می گویند شما سندرم پُست بیقرار دارید

محسن مهرعلیزاده از نامزدهای ریاست جمهوری در نقد سخنان رئیسی درباره موانع تولید گفت:

مطلبی که دارم بیشتر در خصوص برادر عزیزمان آقای رئیسی است ما به جد بزرگوار ایشان احترام می‌گذاریم. بنده یک سوال از ایشان دارم آقای رئیسی شما که در پاسخ به سوالات، اظهاراتی را برای موانع تولید ارائه دادید چقدر با بحث تولید آشنایی دارید این صحبت‌ها به درد مردم نمی خورد .

مردم طی سال های گذشته مشکلات بسیاری داشته‌اند مردم الان مشکل تولید دارند و الان بیش از ۷۰ درصد از تولید ما معطل است.

سوال ما از آقای رئیسی این است که آیا خودتان می توانید بدون کمک مشاورانتان سوال اقتصادی مطرح کنید که آقای رئیسی از کارخانه های بسیاری بازدید کردید و ۴۰، ۵۰ میلیون هزینه شد و در نهایت با یک مصاحبه تمام شد

سوال من این است که چند تا از این کارخانه‌ها بسته بودند که الان باز شدند ۱۵۰۰ تا و غیره بسیاری از این کارخانه‌ها به دلایل مختلف بسته شده‌اند از اسرائیل و آمریکا که نیامدند این کارخانه‌ها را ببندند.

بخش عمده مشکلات تولید این است که باید مدیریت کرد و مشکلات را حل کرد یکی از ارکان توسعه اقتصادی دادرسی عادلانه است اگر دلشان برای اقتصاد می‌سوزد این را حل کنند.

جناب آقای رئیسی برخی می گویند سندرم پست بیقرار دارید، از آستان قدس جمهوری می‌آید بعد برای قوه قضاییه می‌آیند شما به عنوان رئیس قوه قضاییه در حساس‌ترین دستگاه منصوب می شوید از سوی رهبری، چرا رئیس قوه قضاییه رو رها کردید و به سمت ریاست جمهوری آمدید مردم نمی‌توانند اعتماد کنند که چه تضمینی وجود دارد که ریاست جمهوری را رها نکنید.

ما اینجا انشا نمی نویسیم بلکه حرف حق را با منطق  بیان میکنیم ما هم به راحتی می توانیم تهمت بزنیم و هیچ دلیلی هم برای حرف ما نداشته باشیم و بنده مهندس مدیریت مالی خواندم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.