بیانیه حزب الله به مناسبت درگذشت علی اکبر محتشمی پور

در این بیانیه آمده است: امروز برادر بزرگ و عزیز علامه مجاهد سید علی اکبر محتشمی پور(رضوان الله تعالی علیه) به دیار باقی شتافت و از میان ما رفت. وی از سال ۱۹۸۲ و پس از حمله رژیم صهیونیستی به مناطق گسترده از لبنان با سید عباس الموسوی(رضوان الله تعالی علیه) و برادران دیگر، تلاش زیادی برای تاسیس مقاومت اسلامی در لبنان انجام دادند.

حزب الله لبنان بیان کرد: ایشان حمایت همه جانب به عمل آوردند. همچنین مجاهدت های وی در خدمت مساله فلسطین و یاری آن برای همگان معروف است. آثار جراحت در دست و صورت و سینه او در جریان تلاش برای ترور او، شاهدی بر جایگاه جهادی بزرگ به ویژه در آن مرحله از درگیری با دشمن صهیونیست است.

حزب‌الله در پایان، درگذشت این مجتهد نستوه را خدمت خانواده ایشان و همچین دوستداران و یاران آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی طلب کرده است.

در این بیانیه آمده است: حزب الله به امام خامنه ای و خانواده بزرگوار محتشمی پور و همه دوستان و یاران آن عمیقا به خاطر درگذشت این سید عزیز و دوست داشتنی، تسلیت می‌گوید. ما مراتب همدردی خود را اعلام می داریم و از خداوند باری تعالی رحمت و علو درجات را برای ایشان طلب می کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.