حمله زاکانی به همتی: شما کاندیدای روکشی هستی

علیرضا زاکانی، در توضیح برنامه‌اش برای توسعه ورزش همگانی و ارتقای جایگاه ایران در ورزش قهرمانی گفت:

ورزش امری حیاتی است. ۷۰ درصد مردم ایران ورزش نمی‌کنند چون شرایط آنقدر سخت شده که دیگر مردم حوصله و فرصتی برای ورزش ندارند. دولت آقای روحانی شرایطی را برای مردم ایجاد کرد که آنها زمان و فراغتی برای ورزش ندارند.

طبق آمار جهانی اگر به میزان سه دلار خرج ورزش شود ۱۶ دلار برای سلامت صرفه‌جویی خواهد شد. ورزش و نشاط امکان جهش را برای کشور ایجاد می‌کند اما مردم درگیر تامین ضروریات زندگی خود هستند.

آقای همتی راجع به کدام زنان و جوانان صحبت می‌کنند و خیلی هم شیک می‌گویند در مناظره پنج به یک است. آقای همتی اگر بنا باشد ما کاندیدای پوششی باشیم شما کاندیدای روکشی هستید که آمده‌اید بر فاجعه‌ای که هشت سال این دولت بر سر ملت آورد، روکش بگذارید. من این را با عدد و رقم به شما ثابت می‌کنم.

جرأت ندارید با من مناظره کنید اما به آنهایی که به شما یاد می‌دهند چنین حرف‌هایی بزنید بگویید که نمی‌خواهد شما مشت کسی را باز کنید، ما مشت آنها را باز خواهیم کرد.

 امکان ایجاد سرانه مناسب و بالا برای ورزش همگانی و توسعه باشگاه‌داری و فعالیت در عرصه ورزش وجود دارد،  پنجره جمعیتی رو به میانسالی است. به سمتی می‌رویم که افراد پیر در حال افزایش در جامعه هستند لذا توجه به ورزش همگانی و پهلوانی و هم قهرمانی امری ضروری است. معتقدم باید فضایی باز کرد و کشور را از وضعیت اسفناک فعلی نجات داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.