طرح تقویت امنیت غذایی در دستور کار امروز مجلس

نشست علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمد باقر قالیباف برگزار شد. در جلسه امروز ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد طرح تقویت امنیت غذایی کشور، رفع موانع تولیدات کشاورزی، طرح الحاق یک تبصره به بیمه محصولات کشاورزی و  لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر امروز از سوی نمایندگان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در ادامه گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح ماده (۸) قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه، تقاضای یک فوریت نسبت به لایحه" تمدید مهلت مقرر در تبصره های (۱)و (۲) ماده (۲) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور از دیگر برنامه های امروز مجلس شورای اسلامی خواهد بود.   

 همچنین در این نشست گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران  وتقاضای تحقیق و تفحص از نحوه احداث پتروشیمی الوند از سوی نمایندگان مورد بررسی قرار می گیرد.

گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی  از دیگر برنامه های امروز مجلس شورای اسلامی خواهد بود.​

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.