درخواست از ایران برای عدم تضعیف مذاکرات برجام

پا بر جا ‌ماندن صدها تحریم با برجام، درخواست از ایران برای عدم تضعیف مذاکرات برجام، سیلی خوردن مکرون، تائید حکم حبس ابد سلاخ سربرنیتسا، موافقت با ابقای گوترش، تنش در اورشلیم در آستانه رای اعتماد به کابینه جدید، رد اتهام از حرب‌الله در بحران کنونی لبنان، قطعی گسترده اینترنت جهانی، نیروی ضربت آمریکا علیه چین، درز جزئیات مالیاتی سوپرثروتمندان دنیا، در خواست اختیار عمل بیشتر برای جمع‌آوری اطلاعات رمز ارزها در آمریکا و ارائه ماریجوانا در ازای واکسن کرونا در آمریکا سرخط رسانه‌های دنیا را در نیم‌روز گذشته شکل داده‌اند.

با بازگشت برجام، صدها تحریم پا بر جا می‌ماند

به گزارش رویترز، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، در گزارش خود به کمیته سنا گفته در خصوص احیای برجام گفته « پیش‌بینی من این است که حتی اگر بازگشت به برجام هم عملی شود، باز صدها تحریم [علیه ایران]، از جمله تحریم‌هایی که در دولت ترامپ اعمال شد، سر جای خود باقی خواهد ماند. او افزود: «اگر تحریم‌ها مغایر با برجام نباشند پابرجا می‌مانند، تا زمانی که ایران رفتار خود را تغییر دهد».

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «تحریم ها باقی می مانند؟ /سیلی به صورت مکرون /درز جزئیات مالیاتی سوپرثروتمندان دنیا» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.