محسن رضایی وعده زمین مجانی داد/ آمریکا را به سمت اجرای تعهداتش می کشانم

محسن رضایی در راند دوم مناظره در پاسخ به سوالی درباره ازدواج جوانان و شرایط ازدواج آسان گفت:

جوانان فرشتگان نجات ایران  و مهم ترین سرمایه های ملی هستند و در انقلاب و دفاع مقدس هر جا مشکلات آن ها را حل کردیم و به آنها میدان دادیم کارهای بزرگی انجام دادند. امروز جوانان ما به شدت با مشکلات عظیمی رو به رو هستند، شغل ندارند، آینده شان معلوم نیست چه می شود؟ می خواهند ازدواج کنند مسکن و شغل ندارند، معتقدم بزرگترین سرمایه ما که امکان نجات کشور را دارد خودش نیازمند کمک است.

دولت ما ترکیبی از جوان گرایی و تجربه گرایی است و دولت اقدام و تحول بالندگی و استعداد جوان های نسل سوم و چهارم را ترکیب می کند و با آزاد کردن یک انرژی عظیم هم مشکلات جوانان و هم کشور را حل می کنیم، مهم است جوانان نسل سوم و چهارم که تجارب به آنها منتقل می شود از میان آنها ده ها زمامدار تربیت می کنیم و در سراسر کشور و مراکز استان مرکز تربیت زمامداران آینده را درست می کنم و توجه جدی من به جوانان است از اداره کشور تا حل مشکلات آنها.

 برای شغل و مسکن جوانان، این مساله را در نهضت خانه سازی ایرانیان حل می کنیم. ما تولید کنندگان را به بازار سرمایه وصل می کنیم و خریداران مسکن را به بانک ها وصل می کنیم، هر زوج جوان که ده درصد آورده بیاورد، بانک ها ۹۰ درصد به مدت ۴۰ تا ۵۰ سال وام دهند و از طرفی زمین مجانی از طرف دولت می دهیم.

ما ۱۶۵ هزار فوق دکترای بیکار داریم و در یک سامانه جمع سپاری عضو می کنیم و از فردای تشکیل دولت آنها گروه بندی می شوند در اقتصاد و فن آوری و نیازها شناسایی می‌شود و ماهانه به آنها حقوق می دهیم و آرام آرام این ها را وارد کسب و کارها خواهیم کرد.

دولت ما حتما مساله برجام را جدی خواهد گرفت و آمریکا را با دیپلماسی واقعی می کشانیم به سمتی که به تعهداتش عمل کند، اما کشور را معطل مذاکرات نمی کنم کشور را روی تولید و درآمد و اشتغال می اندازیم، وقتی آنها ببینند فرمول پیشرفت را در دوره تحریم یاد گرفتیم و با کمک مردم سرزمین هایمان را آزاد کنیم، آنها التماس می کنند که مذاکره کنیم از این رو مذاکرات مهم است، اما میدان را فعال کردن هم مهم است برجام تعهد بین المللی است و رهبری آن را تصویب کرده است و دنبال می کنیم که حتما تعهدات اروپایی و دیگران عمل شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.