کنایه مهرعلیزاده به زاکانی: اگر آقای زاکانی معلم انشا ایراد نگیرند از روی نوشته بخوانم

مهرعلیزاده گفت: قرار بود جمهوریت جمهوری اسلامی حفظ شود و مردم در راس امور باشند. قرار بود بیان اندیشه محدود  نشود و تمام سلایق در انتخابات حضور داشته باشند. با رفع تبعیض و رانت همه آحاد ملت ایران فرصت برابر داشته باشند.

محسن مهرعلیزاده در آخرین فرصت در مناظره سوم گفت: اگر آقای زاکانی معلم انشا ایراد نگیرند از روی نوشته بخوانم.

۶ روز دیگر انتخابات انجام می‌شود؛ انتخاباتی که می‌تواند با نتیجه‌ای از پیش تعیین شده به پایان برسد یا اینکه معجزه‌ای انفاق بیفتد و نتیجه‌ای غیر از خواست انحصارطلبان رقم بخورد.

قرار بود جمهوریت جمهوری اسلامی حفظ شود و مردم در راس امور باشند؛ قرار بود مردم در اینکه چه می پوشند، چه می خورند و چه می اندیشند و در یک کلام در انتخاب سبک زندگی آزاد باشند؛ می دانم امروز با این قرارها فاصله داریم اما امروز دو راه پیش روی ماست؛ راه اول این است که با صندوق های رای قهر کنیم و در انتخابات شرکت نکنیم و راه دوم این است که با امید به آینده درخشان و برای عزت ایران و ایرانیان و نیز برای خط بطلان کشیده روی صحنه آرایی خطرناک، با امید به آینده، جهت جلوگیری از به خطر افتادن ایران‌مان در آینده، بر سر صندوق‌ها حاضر شویم.

در خرداد ۷۶ نیز ابر و باد و مه و خورشید و فلک برای انتخاب یک فرد به میدان آمده بودند لکن قدرت خواست مردم نتیجه دیگری را رقم زد و تشکیل دولت اصلاحات به عنوان کارآمدترین دولت پس از پیروزی جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

امروز قدرت در دست مردم است، قدرت انتخاب بین شادی و نشاط و اندوه و ناامیدی یا عدالت یا تبعیض و ظلم؛ شرکت در انتخابات حق مردم است لکن عدم شرکت محروم ساختن بیش از حد خویشتن است.

بیایید با استفاده از حق قانونی خود به زندگی سلام دوباره دهید و با رای به دولت زندگی ایرانی بسازیم برازنده ایرانی؛ بیایید همه با هم و در کنار هم برای حکمرانی خوب و ساختن ایران آزاد، آباد و مستقل تلاش کنیم. این بار لحظه انتخابات لحظه تغییر قرن است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.