جزئیات نشست فرماندهان رژیم صهیونیستی درباره عملیات احتمالی در غزه

به گزارش روزنامه عبری زبان "اسرائیل الیوم" منابع خبری عبری از نشست مقامات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی برای بررسی عملیات نظامی جدید علیه غزه خبر دادند.

این روزنامه اعلام کرد که آوی کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی فردا دوشنبه یک کنفرانس عملیاتی گسترده و جامع را درباره تحقیقات مقدماتی در مورد عملیات به اصطلاح "نگهبان دیوارها" برگزار می‌کند و هدف از آن بررسی توسعه عملیات‌های جدید نظامی به ویژه با وجود احتمالات زیاد مبنی بر دور جدید جنگ است.

این روزنامه نوشت: سران تمامی گردان‌ها و بالاتر از آنها در این کنفرانس عملیاتی شرکت خواهند کرد.از زمان پایان عملیات اخیر غزه، ۲۰ تیم توسط ستاد کل برای بررسی مناطق مختلف مربوط به عملیات تشکیل شده است.

طبق این گزارش، طی این کنفرانس نتایج تحقیقات مذکور به مجمع عملیاتی ارائه می‌شود و بن بست کوخاوی در اجرای طرح خود موسوم به "مفهوم پیروزی"، از جمله در زمینه‌های اطلاعاتی و اقدامات نظامی  و توانایی حماس برای ادامه مدیریت اهداف خود در جنگ مورد بحث قرار خواهد گرفت.

اسرائیل الیوم در ادامه گزارش داد: ارتش اسرائیل برای بررسی سریع عملیات اهمیت بالایی قائل است، به این دلیل که ارتش معتقد است؛ با توجه به حوادث قدس و وخیم تر شدن اوضاع بشردوستانه در غزه دور جدید جنگ با غزه تنها مساله زمان است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.