قمه‌کش‌های بازار آهن در دام پلیس

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری دو شرور خبر داد که اقدام به قمه‌کشی و شرارت در بازار آهن کرده بودند.

سردار علی ذوالقدری دراین باره گفت: اواخر فروردین ماه امسال خبر وقوع درگیری، قمه‌کشی و ایجاد نزاع در بازار آهن یافت‌آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که در پی آن ماموران در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.  

وی با بیان اینکه با حضور ماموران در محل مشخص شد که این درگیری موجب جراحت سه تن  از کسبه بازار آهن شده است، گفت: رسیدگی به موضوع بلافاصله به پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ واگذار شده و در جریان تحقیقات پلیسی هویت واقعی متهمان شناسایی شد.

ذوالقدری با بیان اینکه هماهنگی لازم با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای انجام عملیات اخذ شد، گفت: با توجه به اینکه در جریان تحقیقات مشخص شد که متهمان پس از نزاع و درگیری در محل سکونتشان تردد ندارند، تحقیقات برای یافتن مخفیگاه این افراد آغاز شده و سرانجام محل اختفای این افراد در شادآباد مورد شناسایی قرار گرفت و هر دو متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر به مقر انتظامی منتقل شدند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این افراد دو قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد، گفت: این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کردند. این افراد معترف شدند که با هدف ایجاد رعب و وحشت و قدرتنمایی دست به این کار زده‌اند.  

به گفته وی برای متهمان دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.