روایت ربیعی از جزئیات دیدار روحانی و رئیسی

سخنگوی دولت درباره اینکه روحانی در دیدار با رییسی گفته که آماده‌ایم برای انتقال قدرت و تجربیات همکاری کنیم، آیا دولت برنامه مدونی دارد و فکر می‌کنید که دولت آینده چه موضوعاتی را باید در اولویت قرار دهد؟ گفت: همان‌گونه که ملاحظه کردید آقای روحانی رئیس‌جمهور بلافاصله بعد از اتمام جلسه ستاد کرونا ‌به دفتر آقای رئیسی در قوه قضاییه رفتند و ضمن اعلام آمادگی دولت مستقر برای ارائه اطلاعات مورد نیاز دولت آتی در دوران انتقالی، گزارشی از مهمترین مشکلات فعلی کشور مثل موضوع تامین کالا را مطرح کردند.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص چگونگی ادامه کار و برنامه گروه مذاکره‌کننده برجام، صحبت‌هایی انجام شد. دیروز هم آقای ظریف با ایشان دیدار کرد. همچنین آقای عراقچی هم جلسه‌ای با رئیس‌جمهور منتخب داشت. روز یکشنبه هم در جلسه هیات دولت، شیوه تعامل با دولت بعدی مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد تعامل با دولت سیزدهم برای انتقال و ارائه اطلاعات مد ظر آقای رئیس‌جمهور منتخب، در سطح وزرا باشد و آنان اطلاعات مدنظر را در اختیار آقای رئیسی قرار بدهند.

ربیعی تاکید کرد: در دولت هم از مدت‌ها قبل به همه وزرا تاکید شد تا مهم‌ترین مسائل و اولویت‌ها را برای انتقال به دولت بعدی، مشخص کنند. در مرکز تحقیقات هم این کار در حال جمع‌بندی است و به زودی برای رئیس جهور منتخب ارسال خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.