مردم کدام استان بیشترین رای را به رئیسی دادند؟

پورمحمدی اظهار داشت: تعامل، همکاری و همدلی بسیار خوبی بین دستگاه قضایی با دستگاه‌های اجرایی استان وجود دارد که در سایه این تعاملات اقدامات بسیار خوبی در استان انجام شده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی روز سه‌شنبه در دیدار با رئیس‌کل دادگستری استان به مناسبت هفته قوه قضائیه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در استان، گفت: انتخابات موضوع مهم کشور بود و هجمه‌های بسیاری از خارج کشور وارد می‌شد تا مردم را دلسرد کنند ولی مردم نشان دادند که پای نظام هستند و خوشبختانه انتخابات در امن‌ترین و سالم‌ترین شرایط برگزار شد و اراده مردم هرچه که باشد مورد احترام است.


وی با اشاره به اینکه شرایط کرونایی در میزان مشارکت مردم تاثیر داشت، ادامه داد: با این وجود مشارکت مردم استان در انتخابات ۴۴.۲۵ درصد بود که چهار درصد از متوسط کشوری کمتر است.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: ۶۶.۷ درصد از آرای ریاست جمهوری در آذربایجان‌شرقی متعلق به سیزدهمین رئیس جمهور منتخب کشور بود که بالاترین میزان رای در کشور است.

 رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار بیان داشت: پیروز واقعی عرصه انتخابات مردم هستند که بدون توجه به فضاسازی‌های مصنوعی دشمنان نظام، در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

موسی خلیل‌اللهی تصریح کرد: جبهه نفاق امسال با تمام وجود و قوا ورود کرده بود و مردم در مقابل سه جبهه نفاق، فتنه و انحراف به خوبی ایستادند و بار دیگر ولایتمداری خود را به رخ جهانیان کشیدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.