آخرین خبر از خبرنگاران حادثه دیده

جواد آقازاده لحظاتی قبل گفت: صبح امروز، عیادت دوباره از خبرنگاران حادثه دیده انجام شد و از ۱۰ خبرنگاری که دیروز با استفاده از هلی کوپتر و اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شدند، پنج نفر مرخص و سه نفر دیگر تا ظهر امروز ترخیص خواهندشد.

وی اضافه کرد: ۲ نفر از خبرنگاران حادثه دیده برای ادامه درمان همچنان بستری خواهندشد با این حال خبرنگاران دیگر وضعیت نامناسبی نداشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی افزود: از دو مصدوم یکی اهل ارومیه و دیگری اهل تهران است که تحت درمان خواهندبود گرچه نگرانی خاصی نیست و طی روزهای آینده با بهبود انجام شده بعد از درمان مرخص خواهندشد.

روز گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر بازگشت از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، ۲ تن از خبرنگاران شامل خبرنگاران ایرنا و ایسنا جان خود را از دست داده و ۲۱ تن دیگر مصدوم شدند.

با تلاش نیروهای امدادی، این خبرنگاران ابتدا به بیمارستان نقده و سپس به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شده و روند درمانی آنان صورت گرفت.

فرمانده پلیس راه آذربایجان‌غربی هم با اشاره به تکمیل بودن مدارک اتوبوس گفته است: معاینه فنی، بیمه نامه و دیگر مدارک لازم برای اتوبوس موجود است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.