سردار تنگسیری با تاکید بر اینکه نیروی دریایی سپاه همواره در کنار مردم است گفت: در منطقه زاچ و داربست در حال احداث ۱۵۴ واحد مسکونی هستیم.

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست با استاندار هرمزگان پیرامون رفع مشکلات مردم مناطق سیل زده هرمزگان اظهار داشت: وظیفه اصلی ما در نیروی دریایی سپاه حفظ و حراست از تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای آبی کشور است.

وی افزود: اما هرگاه برای مردم عزیز کشور مشکلی به وجود بیاید ما در کنار آن‌ها هستیم و برای کمک به مردم تلاش می‌کنیم تا دغدغه آن‌ها کاهش یابد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما هرجا احساس کردیم مردم به مشکل خورده‌اند در کنار سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها حضور داشتیم و توانستیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها در انجام خدمت به مردم همکاری کنیم.

وی تصریح کرد: در سیل اخیر شرق هرمزگان نیز نیروی دریایی سپاه جزو اولین گروه‌هایی بود که برای امدادرسانی خود را به این منطقه رساند و تلاش کرد به مردم سیل زده کمک کند.

سردار تنگسیری گفت: ما پس از اطلاع از وضعیت زندگی نامطلوب مردم عزیز در منطقه زاچ و داربست خود را به آنجا رساندیم و کمک‌های اولیه را انجام دادیم و سپس در تلاش برای رفع کامل مشکلات این مردم بودیم.

وی ضمن قدردانی از اقدامات استاندار هرمزگان اظهار داشت: در منطقه زاچ و داربست در حال احداث ۱۵۴ واحد مسکونی هستیم که در کنار آن‌ها مدرسه و مسجد و بازارچه نیز احداث می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما آمادگی خود را برای کمک به مردم منطقه لیره‌ای جاسک نیز اعلام و تلاش  می‌کنیم مشکلات مردم این منطقه نیز با همکاری همه ارگان‌ها کاهش یابد. 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.