پیش بینی بورس امروز شنبه پنجم تیر

برای پیش بینی بورس امروز –شنبه پنجم خرداد- به روند بازار سهام در روز چهارشنبه نگاه می‌کنیم. روز چهارشنبه شاخص کل بورس ۲۶ هزار و ۹۴ واحد صعود کرد و وارد کانال ۱.۲ میلیونی شد و شاخص هم‌وزن نیز ۳ هزار و ۶۸۶ واحد رشد کرد. همچنین شاخص کل فرابورس ۱۸۷ واحد بالا آمد و به رقم ۱۷ هزار و ۶۱۶ رسید.

در آخرین روز کاری هفته شاهد تداوم صعود شاخص کل بورس بودیم تا در تمام روزهای هفته شاخص روند صعودی داشته باشد. شاخص هم وزن نیز ۳ هزار و ۶۸۶ واحد صعود کرد و تعداد نمادهایی که رشد قیمت داشتند بیش از نمادهای قرمزپوش بازار بود.

پس از آن که شاخص توانست سطح حمایت یک میلیون و ۱۷۰ هزار واحد را در روز سه‌شنبه باز پس بگیرد، در روز چهارشنبه هم از سطح حمایت یک میلیون و ۲۱۰ هزار واحد بالاتر آمد. بدین ترتیب در دو روز متوالی توانست دو سطح حمایت تاریخی را احیا کند.

همچنین برای دومین روز متوالی شاهد ورود پول حقیقی بودیم و ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی ۳۷۸ میلیارد تومان بود. تقاضای حقیقی بازار نیز رشد قابل ملاحظه‌ای داشت، به طوری که در سمت تقاضا ۸۴ درصد خریدها توسط معامله‌گران حقیقی و ۱۶ درصد توسط حقوقی ها انجام شد ودر سمت عرضه ۷۸ درصد فروش ها به حقیقی ها و ۲۲ درصد به حقوقی ها اختصاص داشت.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «پیش بینی بورس شنبه؛ بازگشت بورس به روزهای پررونق» بخوانید.

 

 
 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.