روایت رسانه‌های اسرائیل از سیاست‌های ناکام نتانیاهو مقابل ایران

به گزارش المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی سیاست‌های نتانیاهو درخصوص ایران از جمله برجام را شکستی بزرگ بای او و این رژیم توصیف می‌کنند.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در این باره در گزارشی آورده است که نتانیاهو به اختلافات و درگیری های خود با دفتر باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا افتخار می کند.

نتانیاهو گفته است: من به کنگره آمدم و با افکار عمومی مقابله کردم و دیدگاه های عمومی در آمریکا را تغییر داده و در زمان دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا موفق شدم برجام را لغو کنم.

رسانه های اسرائیلی می‌گویند که دخالت های آشکار نتانیاهو در حمایت از جمهوریخواهان باعث شد که برخی قانون گذارن دموکرات که در واقعیت از نتانیاهو دور نبودند در صف اوباما قرار گیرند.

این رسانه ها همچنین نوشتند: بنابراین نتانیاهو در همه اهداف خود از جمله موضوع توافق هسته ای با ایران شکست خورد.

شبکه ۱۳ این رژیم نوشت: تمام این داستان ها که مدعی اند نتانیاهو در مساله ایران پیروز شده است، در واقع شکستی بزرگ هستند.

نتانیاهو در دوران نخست وزیری خود چندبار تاکید کرده بود که اگر لازم باشد بدون همکاری با آمریکا علیه برنامه هسته ای ایران اقدام می کند، مساله ای که با واکنش منفی دیگر مقامات و رهبران رژیم صهیونیستی قرار گرفت. پیش از این عاموس یادلین، رئیس پیشین بخش اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی گفته بود که برجام ابزاری برای مقابله با ایران است و اسرائیل درخصوص این موضوع باید با آمریکا مشورت کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.