یک انتصاب جدید در ارتش

به گزارش روابط عمومی ارتش،  طی مراسمی سرتیپ دوم  محمد رضا بهرام نژاد با فرمانده نیروی هوایی ارتش به سمت فرمانده پایگاه شهید حبیبی مشهد منصوب و از تلاش‍‌های سرتیپ دوم حمید مصطفوی تقدیر شد.

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید پایگاه هوایی شهید حبیبی زهام مشهد  با تبریک پیروزی درخشان ملت شریف ایران در انتخابات پرشور و دشمن شکن ریاست جمهوری اخیر، گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات به عنوان پشتوانه بسیار قوی برای دولتمردان و سیاستمداران در کار دیپلماسی و روابط بین الملل است.

 فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه  حضور پر شور مردم ولایتمدار ایران اسلامی در انتخابات، چشم دشمنان را کور و زبانشان را بست افزود: همه دنیا مشاهده کردند که ملت ایران اسلامی علیرغم تمام مشکلات با چه شوق و حماسه ای پای صندوق های رای رفتند و ما  امیدوارم با این انتخاب خوب و شایسته به امید خدا یک دولت انقلابی و مردمی تشکیل شود.

امیرسرتیپ نصیرزاده با اشاره به مشارکت 80 درصدی کارکنان و خانواده‌ بزرگ نیروی هوایی ارتش در انتخابات خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی هوایی ارتش همچون روزهای اول انقلاب نشان دادند که همچنان استوار و محکم  پای انقلاب ایستاده‌اند.

وی به حضور نیروی هوایی در تمامی مقاطع حساس تاریخ انقلاب اشاره کرد و گفت:مشارکت فعالانه در دوران دفاع مقدس، مقابله با اشرار، حضور در حرمین شریفین و مدافعین‌حرم، گوشه ای از خدمات ارزنده نیروی هوایی ارتش است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.