تبریک روسای جمهوری موریتانی و مالاوی به رئیسی

براساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در موریتانی، «محمد ولد شیخ الغزوانی» رییس جمهور اسلامی  موریتانی، با ارسال پیامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی، رییس جمهوری منتخب، از سوی خود، مردم و دولت موریتانی، انتخاب وی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت گفته و برای رئیس جمهور منتخب در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

رئیس جمهوری موریتانی در این پیام، عزم و علاقه این کشور  در جهت تلاش مشترک با جمهوری اسلامی ایران  به منظور تقویت روابط و همکاری های میان دو کشور برادر و در راستای منافع مشترک و تحقق چشم انداز ملت های منطقه اسلامی  را مورد تاکید قرار داد.
 همچنین براساس اعلام سفارت جمهوری مالاوی در قاهره، «لازاروس چاکورا» رییس جمهور مالاوی، با ارسال پیامی خطاب به  رئیسی، رییس جمهور منتخب، پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت گفته و برای رئیس جمهور منتخب در مسئولیت جدید موفقیت و برای مردم ایران پیشرفت و رونق روز افزون آرزو کرد.  

رئیس جمهوری مالاوی در این پیام بر همکاری با جمهوری اسلامی ایران در جهت ارتقاء صلح و امنیت جهانی تاکید کرده و ابراز امیدواری نموده پیوندهای دوستی بین طرفین در جهت بهروزی مردم دو کشور ارتقاء یابد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.