دولت جدید چه برنامه ای برای آموزش دارد؟

محمد دوستار عصر چهارشنبه در همایش تجلیل و قدردانی از فرهنگیان فعال در ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در دهکده ساحلی، اظهار کرد: انتخابات امسال بسیار مهم، حساس و پیچیده بود اما مردم در آزمون انتخابات بسیار موفق عمل کردند.

وی با اشاره به بداخلاقی‌های صورت گرفته در حوزه اجرایی انتخابات، افزود: قبل از انتخابات میانگین حضور مردم گیلان در انتخابات ۴۵ درصد ارزیابی شده بود که حضور پرشور مردم آن را به ۵۷ درصد رساند.

دوستار با اشاره به اینکه مردم گیلان با جدیت پای صندوق‌های رأی آمده بودند گفت: مردم در حالی پای صندوق‌ها حضور یافتند که از وضع موجود ناراضی و گله مند بودند.

وی فرهنگیان را یکی از مهمترین مؤلفه‌های ارتقای اعتماد عمومی در جامعه بر شمرد و افزود: افزایش مشارکت مردم در انتخابات به دلیل فعالیت و روشنگری فرهنگیان به عنوان سرمایه‌های اجتماعی بود.

رئیس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در گیلان با تاکید بر پرهیز از نگاه ابزارگرایانه و لزوم حفظ منزلت فرهنگیان، افزود: دولت امانتداری است که معلم امانت اوست چون رشد و توسعه جامعه از آموزش و پرورش آغاز می‌شود.

فرهنگیان گیلان با ۵۲ کمیته در ۲۵ شهر فعالیت کردند

در ادامه این همایش مسئول ستاد فرهنگیان آیت الله رئیسی در گیلان، با اشاره به حساسیت این دوره از انتخابات اظهار کرد: در دوره‌ای که بسیاری از رسانه‌های معاند تلاش کردند که مردم به پای صندوق‌های رأی نروند فرهنگیان گیلان با تشکیل ۵۲ کمیته در ۲۵ شهرستان فعالیت خوبی را نشان دادند.

سید ناصر الدین حزنی افزود: گیلانی‌ها در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۵۷ درصد مشارکت داشتند که فرهنگیان در تحقق این مهم نقش بسزایی داشتند.

وی ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تنها در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بود و انتخاب فرد اصلح بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.