عذرخواهی استاندار سیستان و بلوچستان از مردم

استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی از ملت ایران بویژه مردم استان و خبرنگاران عذرخواهی کرد و گفت: اتفاقی که در حاشیه مصاحبه معاون وزیر بهداشت رخ داد و از طریق فضای مجازی منتشر شد، پیش‌آمدی ناخواسته در شرایطی سخت و آشفته از وضعیت سلامت مردم عزیز، رخ داد.

در پیام احمدعلی موهبتی آمده است: اتفاقی که در حاشیه مصاحبه روز پنجشنبه رخ داد و از طریق فضای مجازی منتشر شد، پیش‌آمدی ناخواسته در شرایطی سخت و آشفته از وضعیت سلامت مردم عزیز، این ولی نعمتان‌مان رخ داد.

موهبتی در این اطلاعیه افزود: یقیناً مردم بزرگوار و صبور به درستی و به حق انتظار دارند که کارگزاران نظام و خادمان آنان حتی در شرایط سخت و بحرانی از مدار اخلاق خارج نشوند، لذا ضروری دانستم تا مراتب اعتذار و پوزش خود را محضر ملت شریف و فهیم ایران بویژه مردمان عزیز و همراه سیستان و بلوچستان، اصحاب رسانه و خبرنگاران محترم و همه عزیزانی که این کلیپ کوتاه را مشاهده کردند و مکدر و آزرده خاطر شده اند تقدیم کنم.

در بخش پایانی این پیام آمده است: امیدوارم خداوند همه ما را از این زمینه هایی که در آن وسوسه های شیطانی است، مصون و محفوظ نگه دارد و توفیق خدمتگزاری بیشتر به صاحبان این انقلاب نصیب فرماید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.