متوسط هفتگی قیمت دلار بازار آزاد وارد کانال 25 هزار تومان شد

قیمت یورو در 1400 رکورد شکست

کدخبر: ۴۲۴۷۸۳
متوسط هفتگی قیمت یورو متشکل به بیشترین مقدار سال رسید و عرضه هفتگی یورو متشکل روی کمترین مقدار سال قرار گرفت. به طور کلی روند قیمتی دلار و یورو در هفته اخیر افزایشی و روند عرضه کاهشی بود.
قیمت یورو در 1400 رکورد شکست

به گزارش اقتصاد نیوز- قیمت متوسط هفتگی یورو در بازار متشکل ارزی نسبت به هفته گذشته افزایش یافت و به 29 هزار و 419 هزار تومان رسید. این رقم برای مقدار متوسط هفتگی قیمت یورو متشکل از هفته دوم سال که اطلاعات جمع‌آوری شده‌اند سابقه نداشته است. روند قیمتی دلار در بازار متشکل نیز صعودی بود. متوسط هفتگی قیمت دلار در بازار متشکل به 24 هزار و 530 تومان افزایش یافت که از هفته سوم سال سابقه نداشت.

1

 

کاهش حجم مبادلات دلار و یورو

حجم مبادلات یورو در بازار متشکل ارزی نسبت به هفته گذشته کاهش یافت و روی رقم 741100 قرار گرفت. این کمترین مقدار عرضه یورو از هفته دوم سال جاری است. حجم عرضه یورو در سطوح بسیار پایینی قرار دارد. عرضه دلار نیز در این هفته کاهش یافت. اگر عرضه هفتگی از هفته دوم سال را در نظر بگیریم هفته اخیر سومین هفته کم عرضه دلار متشکل محسوب می‌شود.

2

 

افزایش قیمت دلار سنا و بازار آزاد

متوسط هفتگی قیمت دلار بازار آزاد نسبت به هفته گذشته افزایش یافت و به کانال 25 هزار تومان وارد شد. قرار گرفتن متوسط هفتگی قیمت دلار در این سطوح از هفته چهارم سال که اطلاعات جمع‌آوری شدند سابقه نداشت. متوسط هفتگی قیمت دلار سنا نیز رشد کرد و در سطوحی قرار گرفت که از هفته چهارم سال سابقه نداشت.

 

3

افزایش قیمت یورو بازار آزاد و سنا

متوسط هفتگی قیمت یورو بازار آزاد نسبت به هفته گذشته افزایش یافت، با مقدار متوسط هفته چهارم برابر شد و روی 29 هزار و 929 تومان قرار گرفت. متوسط قیمت یورو بازار آزاد در هفته‌های بین چهارم تا پانزدهم از این مقدار کمتر بود. متوسط هفتگی یورو سنا نیز رشد کرد و روی 29 هزار و 654 تومان قرار گرفت. قرار گرفتن متوسط هفتگی قیمت یورو سنا در این سطوح از هفته چهارم سال که اطلاعات جمع‌آوری شدند سابقه نداشت. نزدیک شدن قیمت متوسط هفتگی یورو بازار آزاد و سنا در هفته اخیر جالب توجه بود.

4

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید