آخرین خبرها از واکسیناسیون کارکنان ارتش

امیر دریادار دوم پزشک مصطفی مداح رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه مقوله امنیت تعطیل‌بردار نیست و ارتش همواره باید وظایف ذاتی خود را در تأمین امنیت انجام دهد، اظهار کرد: در حوزه واکسیناسیون کارکنان ارتش از دستورالعمل‌های کشوری استفاده می‌شود و این روند طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: هنگامی که وزارت بهداشت اصول بهداشتی مقابله با کرونا را اعلام می‌کند، ارتش نیز از این اصول اعلامی تبعیت می‌کند و حتی واکسن را از وزارت بهداشت دریافت می‌کنیم.

‌رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش با اشاره به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح نیروهای چهارگانه آجا عنوان کرد: خبر خوشی که می‌توان در این حوزه اعلام کرد پاک بودن محیط‌های مختلف در ارتش است.

وی افزود: امروز مراکز آموزشی، مراکز درجه‌داری، مراکز وظیفه، دانشگاه‌ها، پادگان‌ها و مراکز پر تردد ما شرایط مطلوبی دارند و بیماری کرونا در ارتش تحت کنترل است؛ اما این بدان معنا نیست که بخواهیم اقدامات پیشگیرانه را لحاظ نکنیم و یا با سهل‌انگاری پیش رویم.

امیر مداح در پایان گفت: امیدواریم با تولید انبوه واکسن کرونای ایرانی و استفاده از این واکسن، وضعیت برای انجام اقدامات اجتماعی و اقتصادی، بهتر شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.