کشف ۳۰ کیلو حشیش در یک عملیات در پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف ۳۰ کیلو حشیش در عملیات سحرگاهی مأموران پلیس پایتخت خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از کشف ۳۰ کیلو حشیش در عملیات سحرگاهی ماموران پلیس پایتخت خبر داد.

سرهنگ حسنوند در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در راستای مبارزه مستمر و جدی پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر طی اقدامات گسترده و اطلاعاتی ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با انجام  اقدامات وسیع پلیسی و تحقیقات میدانی دریافتند یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر در محدوده میدان شوش تهران اقدام به توزیع مواد مخدر می کنند.

وی افزود: به دنبال این موضوع در تحقیقات بیشتر ماموران مشخص شد متهمان به تازگی یک محموله بار مواد مخدر را از مرزهای شرقی وارد ایران کرده و ضمن انتقال آن به خانه ای در شمال تهران قصد انتقال وتوزیع آن در سطح پایتخت را دارند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تصریح کرد: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه در مرحله اول مخفیگاه و محل اصلی فعالیت و دپوی مواد مخدر این باند در یکی از محلات شمال پایتخت مشخص و اقدامات قانونی جهت ورود به این لانه فساد در دستور کار قرار گرفت؛ در ادامه پس از اخذ مجوز قانونی مامورین با رعایت موازین شرعی و قانونی در یک عملیات منسجم و هماهنگ به محل ورود کرده و در اقدامی غافلگیرانه هر چهار متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب گفت: پس از دستگیری متهمان، ماموران نسبت به بازرسی محل اقدام کرده و در این میان موفق به کشف ۳۰کیلو و  ۲۰۰گرم حشیش شدند.

سرهنگ حسنوند خاطر نشان کرد: متهمان پس از دستگیری ضمن قبول مسئولیت جرم خود به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.