تیراندازی اعضای گروه‌های تروریستی در خوزستان به مردم

نماینده دشت آزادگان در مجلس گفت: تروریست‌ها با سوءاستفاده از فضای پیش‌آمده در خوزستان در صفوف مردم نفوذ و اقدام به تیراندازی به سمت مردم نیز کرده و ۲ جوان را در شهرستان‌های شادگان و کارون به قتل رساندند.

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس با اشاره به ناامنی‌های اخیر در استان خوزستان گفت: مردم تعدادی از شهرهای خوزستان نسبت به مشکل بیکاری و همچنین موضوع آب و... اعتراضاتی داشتند که به صورت مسالمت‌آمیز مطرح کردند و مقامات نظام نیز این اعتراضات آنها را بحق دانسته و آن را پذیرفته‌اند.

وی افزود: متأسفانه عده‌ای از نوکران و دست‌نشاندگان صهیونیست‌ها با استفاده از فضای پیش آمده خصوصا در صفوف مردم نفوذ کرده و ضمن سر دادن شعارهای ساختارشکنانه و رفتارهای غیرمتعارف در دو مورد اقدام به تیراندازی به سمت مردم نیز کردند و دو جوان را در شهرستان‌های شادگان و کارون به قتل رساندند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم خوزستان به محض مشاهده این رفتارها از سوی این قبیل رفتارها صف خود را از این افراد جدا کرده و حمایت خود از نظام و کشور را با این رفتار اعلام کردند.

ساعدی خاطرنشان کرد: عاملان و پشت صحنه‌های این حرکت‌های غیرمتعارف و همچنین کشته‌سازی‌ها کسانی هستند که در آبان ۹۸ و پس از گران شدن بنزین و نیز در فتنه‌ ۸۸ دست به کشته‌سازی و ایجاد ناامنی در کشور زدند.

اعضای گروه‌های تروریستی در خوزستان به مردم تیراندازی کردند

وی افزود: در زمان تجمع اعتراض‌آمیز مردم نیروهای انتظامی و امنیتی هیچ حرکتی در مقابل معترضان نداشتند و تیراندازی از جانب عوامل دست نشانده و گروه‌های تروریستی صورت گرفت.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من از مقامات استان خوزستان می‌خواهم تا یک روز را مشخص کنند تا در آن روز مردم با حضور در راهپیمایی و تجمعی حمایت خود از نظام را اعلام کنند تا از این طریق نشان داده شود تا عوامل ناامنی هیچ ربطی به مردم ندارند و مردم پای نظام و آرمان‌های آن ایستاده‌اند.

ساعدی خاطرنشان کرد: همچنین از مقامات امنیتی می‌خواهم تا مدیران ناکارآمد استان و همچنین عوامل ناامنی در استان برخورد جدی داشته باشند؛ چراکه ناکارآمدی این مدیران باعث وجود این وضعیت در استان شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.