قشم قرنطینه شد

فرماندار قشم گفت: محدودیت‌های تردد در اسکله‌های این شهرستان اعمال می‌شود و ورود خودروهای غیر بومی و مسافر به داخل جزیره و همچنین خروج خودروی بومی و شهروندان قشم ممنوع است.

علیرضا نصری رو یکشنبه در ستاد مقابله با بیماری کرونای شهرستان قشم افزود: بنا بر وضعیت شیوع ویروس کرونا و افزایش بیماران بستری و موارد مثبت، این محدودیت‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: ممنوعیت تردد درون شهری شبانه خودروها، از ساعت ۲۲ تا سه بامداد ادامه دارد و جریمه رانندگی برای آن صادر می‌شود.

مجتمع‌های تجاری قشم تعطیل شد

فرماندار قشم تصریح کرد: مشاغل گروه ۲، سه و چهار نیز تعطیل اعلام می‌شود و بر این اساس فعالیت مجتمع‌های تجاری، مدرسه‌های شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پر برخورد مانند کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها و چایخانه‌ها تعطیل و مراسم‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و اقامه نماز جمعه تا تبدیل وضعیت مساعد در شهرستان ممنوع است.

وی تاکید کرد: هرگونه تجمع، دورهمی، عزا و عروسی در قشم ممنوع است و توسط دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با خاطیان برخورد قانونی می‌شود.

نصری افزود: سازمان منطقه آزاد، شهرداری‌ها، دهیای‌ها و سازمان بنادر نسبت به ضدعفونی معابر و اماکن شهری و اسکله‌ها اقدام فوری کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.