رصد بازار خودروهای داخلی؛

افزایش قیمت چهار خودرو در بازار + جدول

کدخبر: ۴۲۷۱۳۴
اقتصادنیوز: خودروهای پرطرفدار در بازار امروز 27 تیرماه 1400 شکل صعودی به خود گرفتند و چهار خودرو رشد 500 هزار تا یک میلیونی را تجربه کردند.
افزایش قیمت چهار خودرو در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رشد قیمت در بازار خودرو در حالی رقم خورد که زمزمه های تعطیلی سراسری تهران در هفته آینده به گوش می رسد و این امر موجب شده تا بازار خودرو دچار سردرگمی شود.

به گفته فعالان بازار خودرو در صورت اعلام رسمی تعطیلی تهران شاهد قفل شدن کامل در بازار خودرو نیز خواهیم بود که این امر می تواند در روزهای آینده بازار را دستخوش تحول کند.

در اکوایران ببینید : این خودروسازان فشل

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز و همزمان با افزایش قیمت دلار در بازار چهار خودرو «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار» ، «سمند lx با موتور EF7» و «206 تیپ 2» امروز در بازار رشد قیمت داشته اند. با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت امروز قیمت «کوییک معمولی» با افزایش یک میلیون تومانی در بازار به 157 میلیون رسید و «تیبا صندوقدار» نیز رشد 500 هزار تومانی را تجربه کرد و قیمت آن به 134 میلیون و 500 هزار تومان رسید. از سوی دیگر «سمند lx با موتور EF7» نیز در بازار شد یک میلیون تومانی داشت  و 240 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد و قیمت «206 تیپ 2» نیز با رشد یک میلیونی به 220 میلیون تومان رسید.

بازار

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید