چراغ سبز آمریکا به اسرائیل برای جنایات بیشتر

 

العهد گزارش داد، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس حمایت های ایالات متحده آمریکا از سیاست های رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی تصریح کرد: تصمیم ایالات متحده آمریکا برای اعطای تسلیحات جدید به رژیم صهیونیستی به مثابه اعطای چراغ سبز به آن جهت تداوم اقدامات تجاوزکارانه‌اش است.

سخنگوی حماس در ادامه گفت: به نظر می رسد که آمریکایی ها قصد دارند از رهگذر اعطای تسلیحات جدید به صهیونیستها آنها را در ارتکاب اقدامات تروریستی علیه ملت فلسطین بیش از پیش ترغیب و تشویق کنند.

حازم قاسم افزود: تداوم اعطای تسلیحات آمریکایی به اشغالگران صهیونیست موجب حاکم شدن تنش های بیشتر در منطقه است. این اقدام آمریکا، سرکشی های اشغالگران در منطقه را بیش از پیش افزایش می دهد.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس همچنین یادآور شد: سلسله حمایت های مالی و تسلیحاتی ایالات متحده آمریکا از سیاست های اشغالگران صهیونیست موجب شده است تا واشنگتن نیز در جنایت هایی که صهیونیستها علیه فلسطینیان مرتکب می شوند، شریک باشد.

گفتنی است، وزارت خارجه ایالات متحده روز جمعه اعلام کرد که با فروش بالقوه ۱۸ فروند بالگرد سنگین «سی اچ -۵۳ کی» به رژیم صهیونیستی در قالب قراردادی به ارزش ۳.۴ میلیارد دلار موافقت کرده است.

این قرارداد شامل موتورها، سامانه‌های ناوبری، تسلیحاتی، تجهیزات پشتیبانی، وسایل یدکی و پشتیبانی فنی نیز می‌شود. شرکت لاکهید مارتین و شرکت جنرال الکتریک دو پیمانکار اصلی این قرارداد هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.