رژیم صهیونیستی از آمریکا درخواست کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با وزیر دفاع آمریکا از واشنگتن خواست برای کاهش تنش‌ با لبنان مداخله کند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با «لوید آستین»‌،‌ وزیر دفاع آمریکا درباره تحولات اخیر در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی با لبنان و تحولات منطقه‌‌ای رایزنی کرد.

 او همچنین خواستار تقویت همکاری بین‌المللی علیه ایران و فعالیت‌های این کشور در غرب آسیا شده است.

وزیر جنگ اسرائیل به لوید آستین گفته است:‌ ما آماده هر سناریویی هستیم و به همکاری علیه حزب الله و نیروهای «نیابتی» این حزب به منظور حمایت از «اسرائیل» ادامه خواهیم داد.

چهارشنبه این هفته سه راکت به شمال فلسطین اشغالی از خاک لبنان شلیک شد که دو راکت به شهرکهای صهیونیست نشین اصابت کرد و بر اثر آن، آتش سوزی در این مناطق رخ داد.

رژیم صهیونیستی در واکنش به این حملات راکتی، امتداد مرز فلسطین اشغالی با لبنان را هدف حملات خمپاره‌ای و توپخانه‌ای قرار داد که متقابلا این حملات، باعث وقوع آتش سوزی در لبنان شد. بر اساس گزارش صهیونیست‌ها گروه‌های فلسطینی پشت پرده حملات راکتی بودند.

صهیونیست‌ها دیروز پنجشنبه به حملات خود ادامه دادند که این بار حمله هوایی بود و حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به این حملات، اطراف پادگانی در شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه را هدف حملات خمپاره‌ای 122 میلیمتری قرار داده است.

در این بیانیه آمده است: در پاسخ به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به دو منطقه «الجرمق» و «الشواکر» در پنجشنبه (دیروز)، یگان‌های شهید «علی محسن کامل» و شهید «محمد قاسم طحان»در مقاومت اسلامی لبنان در ساعت 11:15 (به وقت محلی) امروز (جمعه) اراضی اطراف پایگاه‌های صهیونیستی در مزارع شبعا را با دهها راکت 122 میلیمتری هدف گرفتند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.