شهرخبر

استوری فرشته حسینی علیه طالبان+عکس

کدخبر: 432039
فرشته حسینی هنرپیشه سینما و نوعروس عرصه هنر که به تازگی با نوید محمد زاده ازدواج کرده است در صفحه شخصی خود نسبت به اتفاقات افغانستان واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصاد نیوز، فرشته حسینی در استوریی نسبت به اتفاقات افغانستان واکنش نشان داد. او در این استوری که به زبان انگلیسی منتشر شده خواستار مقاومت و ایستادگی افغانستان شده است. استوری حسینی اشاره به پیشروی طالبان در افغانستان و آورگی مجدد مردم این کشور دارد. خاطره بد مردم از دوران طالبان و خشونت های این فرقه موجب شده بخشی از مردم ناچار به ترک دیار خود شوند.

پس از فتح زرنج، مرکز ولایت نیمروز در مرز ایران، نیروهای طالبان در یک بازه زمانی ۴۸ ساعته توانسته‌اند مراکز ۳ ولایت جوزجان، قندوز و سرپل را نیز به تصرف خود درآورند.

4973fdbb-3d4a-48a2-acfa-3932b4cc95c1

فرشته حسینی در تهران زاده شده است اما پدر و مادر او از زاده افغانستان هستند و به ایران مهاجرت کرده اند. او از دانش‌آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.او نخستین‌بار بازی در فیلم مستند من یک بازیگر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.