زیر گرفتن 2 زن با خودرو به بهانه بدحجابی!+ عکس

به دنبال درگیری لفظی میان یک راننده سواری پژو پارس با دو عابر زن به دلیل بی‌حجابی، راننده سواری اقدام به زیر گرفتن این دو نفر کرد.

راننده این خودرو پس از زیر گرفتن زن و تصادف با خودروهای دیگر از صحنه متواری شد اما در ساعات پایانی شب گذشته دستگیر شد.

هر دو زن زیرگرفته‌شده نیز به نزدیک‌ترین مرکز اورژانس منتقل شدند. حال هر دو نفر آنها نیز مساعد اعلام شده، هر چند یکی از آنها دچار آسیب‌دیدگی زیادی شده ‌است.

AzEBIVofjqDR

واکنش نماینده ولی فقیه به ماجرا

به دنبال وقوع این حادثه نماینده ولی فقیه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان‌ غربی نسبت به برخورد با متخلفان خیابان کاشانی ارومیه تاکید کرد و گفت: رفتار دیروز یک رفتار نادرست است.

حجت‌الاسلام بهنام دلریش، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضمن محکوم کردن حرکت دیروز این راننده خاطی افزود: باید در مقابل رفتارهای نادرست ایستادگی کرد.

وی تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم این گونه مسائل امر به معروف و نهی از منکر را زیر سوال ببرد.

وی بیان کرد: از رسانه‌ها می‌خواهیم روشنگری کنند زیرا این گونه صحنه‌ها مربوط به امر به معروف و نهی از منکر نیست و نباید اجازه سوءاستفاده به برخی داده شود.

دستگیری متهم

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه هم از دستگیری راننده خاطی در حادثه تصادف دیروز خیابان کاشانی ارومیه خبر داد.

مجیدی بیان کرد: پس از اطلاع از وقوع تصادف عمدی در خیابان کاشانی و مجروح شدن دو نفر بانو در این حادثه فورا دستورات لازم به بازپرس محترم صادر و اقدامات لازم برای دستگیری عامل جرم انجام شد که نهایتا با همکاری موثر نیروهای انتظامی متهم متواری شناسایی و دستگیر و تحت نظر قرار گرفت و با قاطعیت به اتهام وی رسیدگی شده و مورد مجازات قرار خواهدگرفت.

وی افزود: اجازه خودسری و بی‌قانونی به کسی نخواهیم داد و هر کسی جان و مال و ناموس و امنیت مردم را به مخاطره بیندازد به شدت با او برخورد خواهد شد.

موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز در گفتگویی با ایلنا، دستور ویژه برای رسیدگی به موضوع تصادف خیابان کاشانی ارومیه را صادر کرد.

سردار مسعود خرم‌نیا در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تماس تلفنی مردمی با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر زیر گرفته شدن دو خانم توسط خودرو در خیابان کاشانی شهرستان ارومیه، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ مدرس برای رسیدگی به موضوع، به محل اعزام  شدند.

وی افزود: در بررسی صحنه توسط ماموران کلانتری مشخص شد فردی به هویت معلوم با یک دستگاه پژو پرشیا ۲ نفر خانم رهگذر در خیابان را زیر گرفته و از محل متواری شده که با تلاش ماموران و مردم حاضر در صحنه، فرد متواری شناسایی و سریع دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سردار خرم‌نیا خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حادثه مذکور در جریان یک هنجارشکنی رخ داده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان قرار گرفته و به محض وصول نتیجه متعاقبا  اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.