هدیه ویژه ظریف به لاوروف+ تصاویر

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان مجموعه ای از کتاب تازه منتشر شده «راز سر به مهر»  با موضوع برجام را به سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه تقدیم کرد.

مجموعه ۶ جلدی کتاب «راز سر به مهر» به نویسندگی محمد جواد ظریف، علی اکبر صالحی، سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی منتشر شده است.

ظریف به لاوروف هدیه داد/عکس

در مقدمه معرفی این کتاب که توسط انتشارات موسسه  اطلاعات منتشر شده، آمده است : مجموعه «راز سر به مهر» گزارشی  توصیفی و مستند دباره روند یکی از مهم‌ترین پرونده های تاریخ ایران  است که می کوشد  قرائت ایرانی از برهه‌ای مهم در سرنوشت معاصر را به تصویر بکشد. انگیزه تدوین این  مجموعه حاصل ارزیابی روایت‌ها گزارش هایی بود که طرف‌های مقابل «بیشتر آمریکایی ها» به نشر و ترویج آن طی  دو دهه اخیر مبادرت کردند، آنها تلاش داشتند اذهان   را بسازند و تاریخ را آنگونه که خود می خواهند گزارش کنند.

ظریف به لاوروف هدیه داد/عکس

گردآوری این توسط سید علی موجانی انجام شده است.

عناوین  شش جلد  کتاب مجموعه  راز سر به مهر که  گزارشی ایرانی  از روند مذاکرات هسته ای  و برجام است به ترتیب عبارتند از کتاب اول   «توافق موقت ژنو»، کتاب دوم «از توافق موقت تا اتاق نگارش» کتاب سوم «جدال بر سر متن» کتاب چهارم «فصل سرد و سخت مذاکرات» کتاب پنجم» تولد برجام» و در آخر   کتاب پنجم به اضافه یک «پیوست ها» است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.