قیمت درهم امارات به مرز حساس نزدیک می‌شود

قیمت دلار با رشد ۱۸۰ تومانی نسبت به نرخ عصر روز گذشته روی ۲۵ هزار و ۹۶۰ تومان قرار گرفت. قیمت دلار در طول معاملات امروز بازهم رشد کرد و وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد در ادامه تا ۲۶ هزار و ۱۲۰ تومان نیز بالا رفت، اما دوباره قدری افت کرد و در آخرین ساعات مبادلات روی ۲۶ هزار و ۷۰ تومان قرار گرفت. بعد از ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان، سطح قیمتی ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان برای دلار با اهمیت تلقی می‌شود. مرز روانی که قیمت دلار امروز از آن عبور نکرد.

قیمت درهم امارات در شروع معاملات امروز ۳۰ تومان از نرخ عصر روز گذشته بالاتر بود و روی ۷ هزار و ۱۰۰ تومان قرار داشت. مرز ۷ هزار و ۲۰۰ تومان برای درهم مهم تلقی می‌شد، قیمت درهم در طول معاملات امروز تا ۷ هزار و ۱۸۰ تومان نیز بالا رفت، اما نتوانست خود را به ۷ هزار و ۲۰۰ تومان برساند. قیمت درهم در آخرین ساعات معاملات امروز ۷ هزار و ۱۶۵ تومان بود. مسیر حرکت درهم در روزهای آتی برای دلار مهم است. تحلیل‌گران معتقدند عبور قیمت درهم از ۷ هزار و ۲۰۰ تومان زمینه قرار گرفتن دلار بالای ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان را فراهم می‌کند.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «معامله دلار در جمع 9 روز اول سال/پیش روی خزنده قیمت دلار در کانال 26» بخوانید.

 

 
 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.