لوکاکو رسما به چلسی بازگشت+ عکس

 چلسی انتقال روملو لوکاکو از اینتر را با مبلغ ۱۱۷.۶ میلیون یورو نهایی کرد و مهاجم بلژیکی پس از دو سال حضور در سری آ برای دومین دوره بازی به استمفوردبریج بازگشت.

لوکاکو که در اولین دوره حضور خود در چلسی بین سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ برای آبی ها بازی کرد، با قهرمانان اروپا قراردادی ۵ ساله امضا کرده است که باعث می شود تا سال ۲۰۲۶ در غرب لندن بماند.  اینتر در ابتدا تمایلی به جدایی از مهاجم ارزشمند خود نداشت، اما نتوانست پیشنهاد سودآور چلسی را در بحبوحه بحران مالی جاری رد کند و این بازیکن ۲۸ ساله اکنون به طور رسمی در آستانه آغاز فصل ۲۲-۲۰۲۱ در استمفورد بریج رونمایی شد.

لوکاکو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه چلسی گفت:«خوشحال و خوشبختم که به این باشگاه فوق العاده برگشتم. این برای من یک سفر طولانی بود: من به عنوان یک بچه به اینجا آمدم که چیزهای زیادی برای یادگیری پیش رو داشت، اکنون با تجربه بسیار زیاد و بالغ تر برمی گردم. همانطور که می دانید رابطه ای که من با این باشگاه دارم برای من بسیار اهمیت دارد. من در دوران کودکی هوادار چلسی بودم و اکنون بازگشت به اینجا و تلاش برای کمک به آنها برای کسب عنوان های بیشتر یک احساس شگفت انگیز است.»

رسمی؛ لوکاکو به چلسی بازگشت/عکس

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.