فرمانده کل سپاه: کسانی که صدای‌شان پژواک آمریکا است در ایران جایگاهی ندارند

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: امروز جمع شدیم تا به اراده درونی این ملت ارج دهیم.

وی گفت: این جلسه به دنبال تأکیدها، تدابیر و دستورهای رهبر عظیم‌الشأن انقلاب در سخنرانی اخیرشان و به منظور به کارگیری اراده و عزم ملی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، ارائه کمک‌های معیشتی و کمک‌های مؤمنانه برگزار شده است.

فرمانده کل سپاه افزود: ما به این نتیجه رسیدیم که برای ارائه کمک‌های مؤمنانه در جامعه و مشکلات موجود، دور هم جمع شویم و اراده و انگیزه خود را به هم پیوند بزنیم تا بتوانیم در یک موج، فشارهای معیشتی ناشی از کرونا و غیرکرونا را در جامعه کاهش دهیم و در آلام و مشکلات مردم شریک باشیم.

فرمانده کل سپاه، رهبر حکیم انقلاب، اسلام عزیز و مردم عزتمند و صبور را سه عامل اساسی عبور کشور از مشکلات در چهار دهه اخیر توصیف کرد و گفت: وقتی که مردم در سایه اسلام عزیز، در کنار رهبری حکیم و معظم انقلاب می‌ایستند، زیباترین صحنه‌های تاریخی آفریده می‌شود.

سرلشکر سلامی افزود: می‌بینیم که در سرزمین‌های مختلف اگر دولت و کشوری بخواهد با تکیه بر بیگانگان بایستد، پشتش خالی می‌شود و این اتکا مانند کف روی آب است.

وی گفت: کسانی که می‌خواهند با زبان آمریکا با ملت ایران صحبت کنند، بدانند که ملت ما عزتش را قربانی هیچ چیزی نخواهد کرد.

فرمانده کل سپاه افزود: انسان‌های وطن‌فروش و خائنی که به غرب لبخند می‌زنند و صدایشان پژواک صدای غرب و آمریکا است و مردم ما را به خاطر ایستادگی در برابر غرب و آمریکا به سخره می‌گیرند، بدانند که در کشور ما جایگاهی ندارند.

سرلشکر سلامی گفت: این افراد با کلمات بازی نکنند و بدانند که ملت آن‌ها را پس خواهند زد.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: برای سربلندی و رفعت مردم ایران همه توانمان را به کار می‌بریم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.