درخواست فلسطین از جامعه جهانی درباره اسرائیل

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، ریاض منصور نوشته است: ناکامی در تضمین پاسخگویی منجر به جرأت بیشتر اسرائیل در زیرپا نهادن قوانین بین المللی شده است.

وی با اشاره به شهادت چهار جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهر جنین، از جامعه جهانی به ویژه شورای امنیت خواست برای جلوگیری از کشتار شهروندان فلسطین اقدام فوری کرده و رژیم صهیونیستی را به خاطر این جنایات پاسخگو کنند.

نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد در بخش دیگری به تخریب منازل مسکونی فلسطینیان در قدس شرقی و تلاش صهیونیست ها برای احداث ۲ هزار واحد مسکونی در کرانه باختری پرداخته است و خواستار توقف این اقدامات شده است.

منصور همچنین به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه و تخریب زیرساخت های این باریکه پرداخته و افزوده است: ۱۵ سال محاصره غزه باعث نا امنی و افزایش رنج های مردم شده است.

وی در پایان خواستار اقدامات فوری و تحقیق عادلانه در خصوص اقدامات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و اعمال تحریم اقتصادی و دیپلماتیک علیه این رژیم شده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز (دوشنبه) در یورش به اردوگاه جنین ۴ فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

منابع پزشکی فلسطین اعلام کردند که دو جوان به نام های «صالح احمد العمار» ۱۹ ساله و «رائد زیاد عبداللطیف ابویوسف» ۲۱ ساله و دو نفر دیگر در حمله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

درخواست فلسطین از جامعه جهانی درباره اسرائیل

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.