نماینده موافق خاندوزی: او نگاه ویژه‌ای به تحریم‌ دارد

طغیانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر خاندوزی فرزند عزیز مجلس است و از ۱۴ سال پیش تا به امروز در مرکز پژوهش‌های مجلس و در یکسال و نیم گذشته در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حال تلاش است.

مهدی طغیانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس و در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت: دکتر خاندوزی فرزند عزیز مجلس است و از ۱۴ سال پیش تا به امروز در مرکز پژوهش‌های مجلس و در یکسال و نیم گذشته در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حال تلاش است. ایشان به عنوان معاون اقتصادی مرکز پژوهش‌ها کوشیده و بیش از ۱۵۰ گزارش نظارتی مجلس را تهیه کرده است.

وی در ادامه افزود: همکاری ایشان با مرکز پژوهش‌های مجلس بر هیچ کس پوشیده نیست و ایشان از مدیران اجرایی دستگاه‌ها به خوبی شناخت دارد که در عملکرد وزارت اقتصاد می‌تواند موثر باشد. همکاری ایشان در تهیه طرح‌ها و لوایح مجلس شورای اسلامی کاملا مشهود است.

طغیانی در ادامه افزود: ایشان بیش از ۳۷ مقاله علمی و پژوهشی دارد که کلید واژه آن اسلام، عدالت و اقتصاد اسلامی است. آیا فردی با چنین توانایی نمی‌تواند از عهده این وزارتخانه بر بیاید.؟

وی در آخر تاکید کرد: بنده به عنوان معلم کوچک اقتصاد شهادت می‌دهم که ایشان هم در اقتصاد اسلامی و هم در سیاست‌گذاری‌های اقتصادی می‌تواند بسیار موثر باشد. وزارت راه و یا وزارت جهاد کشاورزی نیازمند وزرای با تجربه است. وزارت اقتصاد انسجام فکری و نظری می‌خواهد که خوشبختانه ایشان برخوردار است. ایشان نگاه ویژه‌ای به تحریم‌ها داشته و تاکنون چندین جلسه در این زمینه برگزار کرده است. بنده شهادت می‌دهم دکتر خاندوزی هم جوانی توانمند و متعهد و هم فردی متخصص است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.