رئیسی درگذشت استاد حکیمی را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در پیامی با تسلیت رحلت عالم وارسته و استاد بزرگوار، آقای محمدرضا حکیمی، این ضایعه تأسف‌بار را به عموم ارادتمندان ایشان بویژه مردم مشهد مقدس و همچنین به خاندان مکرم حکیمی تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.

متن پیام تسلیت سیدابراهیم رئیسی به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

إذا ماتَ المؤمن الفقیه ثلُمَ فی ألإسلام ثُلمة لا یَسُدّها شَیء

رحلت عالم وارسته و استاد بزرگوار، جناب آقای محمدرضا حکیمی موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.

این اندیشمند گرانقدر و متفکر فرزانه که از مدافعان و حامیان نهضت حضرت امام خمینی(ره) بودند، با سلامت نفس و بینش عمیق دینی، تمام عمر شریف خود را وقف تبیین معارف و فرهنگ اسلامی و ترویج مکتب نجات بخش اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) کرد و با تألیف آثار ارزشمند متعددی از جمله دائرة‌المعارف ماندگار الحیاة، گنجینه‌ای پر بار و درخشان از خود به یادگار گذاشت.

کیمیای عدالت و بحث و فحص درباره ابعاد آن، دغدغه همیشگی آن مرحوم بود و خود نیز با حرکت بر سبیل ساده‌زیستی و بی‌توجهی به زخارف دنیوی، الگویی عملی برای همه دوستداران این مفاهیم ارزشمند، رقم زد.

اینجانب این ضایعه تأسف‌بار را به عموم شاگردان و ارادتمندان ایشان بویژه مردم عزیز مشهد مقدس و همچنین به خاندان مکرم حکیمی و برادر بزرگوار ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و حشر با اولیای الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

سیدابراهیم رئیسی

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.