فاطمی‌امین مدیری فسادستیز است

خلیل بهروزی‌فر در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی و در موافقت با گزینه پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، گفت: کشور مشکلاتی در حوزه‌های مختلف مانند اقتصاد، اشتغال و معیشت مردم دارد که گزینه پیشنهادی وزارت صمت برنامه‌های خوبی برای حل و فصل این مشکلات دارد.

وی ادامه داد: فاطمی‌امین فردی نتیجه‌محور است و حرف کلی نمی‌زند. وی پروژه‌هایی را بر اساس زمان و مکان مشخص در برنامه‌های خود آورده است که نمایندگان مجلس می‌توانند به خوبی نظارت کنند تا ببینند وی این پروژه‌ها را چگونه عملیاتی می‌کند.

نماینده مردم فومن در مجلس تصریح کرد: گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعتقاد عمیق به سیستم نظارت، کنترل و پایش پروژه‌ها دارد و به دنبال آن است که همه ظرفیت‌ها را برای تحقق این مسئله بسیج کند.

بهروزی‌فر با بیان اینکه فاطمی امین هم در بخش صنعت و هم در بخش تجارت تجربه دارد، افزود: او اشراف کامل روی مسائل اقتصادی دارد، دارای تجارب زیادی است و فردی پاکدست، ساده‌زیست، انقلابی، متعهد و متخصص است و به اصول و ارزش‌های انقلابی باور دارد و دارای فرهنگ بسیجی است.

وی با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی صمت دارای روحیه جهادی و فردی فسادستیز است، گفت: وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به دنبال آن است که در مقابل شبکه فساد بایستد و با آنان مقابله کند؛ لازمه این کار آن است که نمایندگان رأی اعتماد بالایی به وی دهند.

نماینده مردم فومن در مجلس اظهار داشت: ساختار و محتوای برنامه‌های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی صمت حاکی از اشراف فاطمی‌امین بر حوزه وزارتخانه مذکور است و وی راهکارهای ویژه‌ای برای حل مشکلات مربوط به این وزارتخانه دارد و برنامه‌اش از جامعیت خوبی برخوردار است.

بهروزی‌فر افزود: فاطمی‌امین برنامه‌های وزارت صمت را در پنج سطح تقسیم‌بندی کرده که شامل برنامه کوتاه‌مدت، نقشه راه میان‌مدت، برنامه‌های بخشی مانند حل مشکلات خودرو و لوازم خانگی، برنامه‌های استانی و شهرستانی و برنامه‌های بین‌المللی است.

وی گفت: از دیگر برنامه‌های فاطمی‌امین، افزایش صادرات غیرنفتی به میزان دو برابر در چهار سال آینده، تأمین ارز به روش تهاتر، واردات اقلام ضروری با استفاده از ارز اشخاص یا در مقابل صادرات و استفاده از ظرفیت معاهده‌های تجاری دو یا چندجانبه مانند پیمان اوراسیا است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.