فاطمی امین بهترین گزینه تصدی وزارت صمت است

 حجت الاسلام سیدکاظم موسوی در جلسه علنی امروز سه شنبه (۲ شهریورماه)  مجلس شورای اسلامی در موافقت با گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهارداشت: این وزارتخانه بسیار بزرگ و عریض و طویل است و فاطمی امین بهترین گزینه برای تصدی آن است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سیاست های کلی مربوط به بخش صنعت بر ضرورت افزایش توان رقابت پذیری صنعت ملی تأکید فرمودند که گزینه پیشنهادی وزارت صمت برنامه های خوبی در این زمینه دارد.

وی ادامه داد: همچنین انسجام و تعادل منطقه ای در کشور از طریق ایجاد زیرساخت‌های متناسب و با رعایت اصول آمایش سرزمینی یکی دیگر از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است که گزینه پیشنهادی وزارت صمت در جهت ایجاد توازن منطقه ای بر اساس آمایش سرزمینی برنامه های خوبی دارد.

موسوی گفت: علاوه بر این فاطمی امین برنامه های جدی برای رفع مشکلات حوزه خودرو، معادن و فلزات دارد. همچنین مردم در دوران کرونا برای تأمین کالاهای اساسی خود دچار مشکلات زیادی شده اند که وزیر پیشنهادی صمت برنامه هایی هم برای تأمین کالاهای اساسی دارد.

نماینده مردم اردبیل اظهارداشت: بسیاری از واحدهای تولیدی راکد هستند که وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت راهکارهای اساسی برای رفع این مشکل دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.