انتقاد عضو شورای شهر از مسئولان وزارت کشور به دلیل کوتاهی در انتخاب شهردار

یک عضو شورای شهر تهران با انتقاد از وزارت کشور که برغم کمک مجلس، حکم شهردار را نزده است، گفت: این عملکرد با روحیه انقلابی منافات دارد و متاسفانه مسئولان وزارت کشور در این زمینه کوتاهی کردند.

احمد صادقی در ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: یکی از تعهدات شورای ششم تعیین تکلیف شهردار تهران بود. ما بر سر قول خود بودیم و دو هفته تمام وقت گذاشتیم و در دومین جلسه شورا گزینه منتخب را معرفی کردیم حال مجلس نیز انقلابی عمل کرد و به مدیریت جهادی در شهر تهران کمک کرد تا به قول خود پایبند باشیم. اما به نظر می‌رسد که وزارت کشور کار را رها کرده و گویا مسئولیت را به آینده و وزیر جدید  موکول کرده است. این عملکرد با روحیه انقلابی منافات دارد و متاسفانه مسئولان وزارت کشور در این زمینه کوتاهی کردند.

وی همچنین با تاکید بر لزوم تشکیل سریع کمیسیون های تخصصی شورا، افزود: مردم توقع دارند کارها در شهر بچرخد و مقدمه آن این است که کمیسیون‌های تخصصی در شورا شکل بگیرد. متاسفانه در جلسه گذشته علیرغم درخواست دوستان این اتفاق نیفتاد و این جلسه نیز از دستور کار خارج شد. باید به سرعت کمیسیون‌ها تشکیل شود تا کارها به سرعت انجام شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.