نماینده مخالف وزیر پیشنهادی ارشاد: امیدوارم دولت سیزدهم، چهره فرهنگ را غبارآلودتر نکند

مسلم صالحی، نماینده مردم اقلید، در مخالفت با محمدمهدی اسماعیلی، نامزد تصدی وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی، با بیان این‌که چهره فرهنگ به اندازه کافی غبارآلود شده است، از این گزینه پیشنهادی خواست این فضا را غبارآلودتر نکند.  

جلسه بررسی صلاحیت محمدمهدی اسماعیلی، نامزد تصدی وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی دولت سیزدهم، ظهر امروز، سه‌شنبه دوم شهریور ۱۴۰۰ در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه مسلم صالحی، نماینده مردم اقلید، به عنوان مخالف او صحبت کرد. 

این نماینده مجلس گفت: «آقای اسماعیلی ضعف برنامه شما این است که برنامه‌ای کلی و فاقد راهبردها برای رسیدن به نقطه مطلوب در ۴ سال آتی است. برنامه‌ شما چیزی ندارد که آن را از برنامه‌های قبلی متمایز کند. در برنامه شما تناقض‌گویی‌های بسیاری وجود دارد. برنامه‌های شما برای هم‌افزایی نهادهای متولی فرهنگ چیست؟ شما چه استراتژی‌هایی برای این موضوع دارید؟ در برنامه‌های شما خبری از چگونگی حمایت از هنرمندان نیست. چگونه با کمبود نیروی انسانی برنامه‌های‌تان را اجرا خواهید کرد؟ هیچ برنامه‌ای برای این موضوع ندارید. شما همان‌طوری که بر فعالیت‌های فرهنگی اکثریت باید نظارت کنید باید روی فعالیت‌های فرهنگی اقلیت‌های دینی هم نظارت کنید که در برنامه‌های شما جایی ندارد. الان شبکه‌های معاند خارجی تحکیم خانواده‌ را هدف قرار داده‌اند. برنامه‌ شما برای مقابله با این‌ها چیست؟ چهره فرهنگ به اندازه کافی غبارآلود شده است و امیدواریم در دولت سیزدهم غبار دیگری بر آن ننشیند.» 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.