نظر دو موافق وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی/ضرغامی تهدید را به فرصت تبدیل می کند

جلال رشیدی کوچی در جریان جلسه علنی امروز بعد از ظهر مجلس، به عنوان موافق وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بیان کرد: باتوجه به اینکه از جایی می آیم که مهد تمدن ایران است به خوبی از فرصت ها و تهدیدهای حوزه گردشگری آگاه هستم‌. برنامه آقای ضرغامی کاملا همسو برای کنار زدن مشکلات بوده و برنامه ایشان جامع است. از شمال بارانی تا جنوب پارس ایرانی در برنامه ایشان دیده شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری می تواند در این حوزه تحول ایجاد کند ایشان ثابت کرده توانمندی لازم برای هماهنگی دستگاه ها برای پیشبرد امور را دارد. هم قانون و هم شرع را به خوبی می شناسد. ایشان ارتباط بسیار قوی با حوزه فرهنگ داشته و اشراف کامل بر حوزه تبلیغات دارد که لازمه کار این حوزه است. ارتباط با جوانان از ویژگی های ایشان است. بنده پیج اینستاگرام ایشان را دنبال کرده و می بینم که با جوانان در ارتباط بوده و پاسخ کامنت های آنان را می دهد.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر برنامه های ایشان به درستی اجرایی شود همه تهدیدها به فرصت تبدیل خواهد شد. ایشان کسی است که می تواند تغییر نگرش را در حوزه میراث فرهنگی ایجاد کند و با اجرای یک برنامه مردم پایه و دقیق تهدیدها تاریخ مصرف گذشته را به فرصت های بی بدیل تبدیل کند. ایشان می تواند راه بر دشمنان را ببندد و دوگانگی کاذبی که دشمنان در این حوزه به وجود آوردند را کنار بزند. آقای ضرغامی شما این توانایی را دارید تا وزارت میراث را به یک وزارتخانه پول ساز مثل وزارت نفت تبدیل کنید.

توانگر: ضرغامی مرد میدان و عمل است

مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در ابتدا با اشاره سخنان احمدی بیغش بیان کرد: در نطق خودشان خواستند اوصاف مثبت آقای ضرغامی را زیر سوال ببرند، اما عزت و ذلت دست خداست. مردم ایران و نمایندگان ملت خدمات آقای ضرغامی را فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: ضرغامی مرد میدان و مرد عمل است و در صداوسیما مدیری اصولگرا و توسعه گرا بوده که از جمله آن توسعه شبکه های تلویزیونی در دوره ریاست او بر این سازمان است.

توانگر در ادامه گفت: ضرغامی به دلیل سوابق طولانی که در مجلس داشته و  ۱۰ سال ریاست سازمان صدا و سیما ایران را به خوبی می‌شناسد و همچنین کشورهای مختلف را از نزدیک دیده است. وی مدیر میدانی است و تجربه کار با سه دولت را داشته است.

توانگر گفت: همچنین به دلیل مسئولیت های عدیده ای که داشته مدیری با برنامه و اشراف کافی است که این امر چهره او را منحصر به فرد کرده است.

نماینده تهران افزود: او در هر دستگاهی که خدمت کرده مردمی بوده است و فساد ستیز و معتقد به جوانگرایی و دارای برنامه است.

توانگر افزود: گردشگری در برخی کشورها منبع اول درآمد می باشد و در کشور ما این حوزه دچار مشکلات جدی است و متاسفانه در سال های گذشته فردی که چهره ملی باشد در راس این دستگاه نبوده است اما ضرغامی چهره ملی و فرهنگی و به نوعی فرا دستگاهی است و باید از آقای رئیسی سپاسگزار باشیم که او را معرفی کرده است.

رشیدی کوچی: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی می تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.