عقب‌نشینی طلا به پایین مرز 1800 دلار

سه عامل ورود سرمایه‌گذاران حرفه‌ای به بازار رمزارزها

کدخبر: ۴۳۵۷۵۲
اقتصادنیوز: راحت بودن مبادله رمزارزها، هیجان‌انگیز بودن بازار آن و ظرفیت بازدهی بالا در کوتاه مدت، مهم‌ترین دلایلی هستند که بازار ارزهای دیجیتال را برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای جذاب کرده‌اند.
سه عامل ورود سرمایه‌گذاران حرفه‌ای به بازار رمزارزها

به گزارش اقتصادنیوز قیمت بیت کوین در ساعت 13 و 14 دقیقه عصر به وقت ایران روی 27 هزار و 610 دلار قرار داشت. قیمت این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته حدود 4 درصد افت کرده بود، اما بازدهی 7 روزه آن همچنان مثبت بود. سرمایه بازار بیت کوین به دنبال این تغییرات قیمتی به 899 میلیارد دلار رسیده بود.

قیمت دومین ارز دیجیتال دنیا نیز در 24 ساعت گذشته تغییرات منفی را به ثبت رساند. قیمت اتریوم حدود 7 درصد افت کرده و به 3 هزار و 120 دلار رسیده بود. سرمایه بازار اتریوم نیز به 370 میلیارد دلار کاهش یافته بود.

روند صعودی کاردانو متوقف شد

 قیمت کاردانو در 24 ساعت گذشته حدود 9 درصد افت کرد و به 2.65 دلار رسید. سرمایه بازار کاردانو در ساعت 13 و 20 دقیقه عصر به وقت ایران روی 86 میلیارد دلار قرار داشت. لازم به ذکر است کاردانو در روز گذشته رکورد همه دوران خود را ارتقا داده بود، این ارز دیجیتال که در جایگاه سوم قرار دارد در روزهای اخیر عملکرد خوبی داشت و فاصله خود را از باینانس زیاد کرد.

دلایل اصلی ورود سرمایه‌گذاران به بازار ارزهای دیجیتال

تعداد افرادی که به ارزهای دیجیتال روی می‌آورند در حال افزایش است. بر اساس یک پیمایش بیش از ده درصد افرادی که به بازار ارزهای دیجیتال روی آورده‌اند، معتقدند ارزهای دیجیتال بعد از املاک، سهام و صندوق سرمایه‌گذاری مشترک، بهترین زمینه برای سرمایه‌گذاری است.

بر اساس یک پیمایش مهم‌ترین دلیلی که برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال عنوان می‌شود، راحتی مبادله دارایی‌های دیجیتال است. هیجان‌انگیز بودن و ظرفیت بازدهی بالا در مدت زمان کم دلایل دیگر ورود به بازار رمزرزها هستند.

Capture

قیمت طلا زیر 1800 دلار قرار دارد

قیمت طلای جهانی تا آخرین ساعت معاملات روز گذشته بالای 1800 دلار نوسان می‌کرد، اما در انتها این مرز را از دست داد. قیمت طلا در شروع معاملات امروز روی 1795 دلار قرار داشت. قیمت طلا با دامنه کمی در حال نوسان بود و تا ساعت 13 و 20 دقیقه عصر به وقت ایران هنوز تغییرات جدی نسبت به ابتدای کار به ثبت نرسانده بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید