یک خبر مهم درباره قدرت پدافندی ارتش ایران

امیر سرتیپ الهامی گفت: ارتقای دانش تخصصی، توان علمی و مدیریت صحنه ی نبرد در کمترین زمان ممکن، اولین اولویت نیروی پدافند هوایی در افزایش توان رزم است.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش در ارتباط تصویری با فرماندهان برخی مناطق و گروه های پدافندی،با بیان اینکه سامانه های بروز راداری و موشکی ابزار تولید قدرت و امنیت برای ملت ایران هستند، افزود: قدرت پدافندی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز به روز در حال رشد و پیشرفت است

وی افزود: تنوع تولید سامانه های بومی راداری و موشکی، انعکاس از اقتدار و تلاش های جهادی کارکنان پدافند هوایی است که حرکت روی لبه فناوری دانش نظامی دنیا است و قطعا آینده روشنی در پدافند هوایی و ارتقاء آن قابل ترسیم است.

امیر سرتیپ الهامی اضافه کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران روی مسئله موشکی متمرکز شده‌اند و دائماً در این خصوص ابراز نگرانی می کنند و از محدود کردن آن سخن می‌گویند که این مهم نشان از صلابت نیروهای مسلح ایران در منطقه است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به نقش اثرگذار و سازنده افسران فارغ التحصیل دانشگاه پدافند در یگان های پدافندی و عملیاتی، اظهار کرد: ارتقای دانش تخصصی، توان علمی و مدیریت صحنه ی نبرد در کمترین زمان ممکن، اولین اولویت نیروی پدافند هوایی در افزایش توان رزم است که بحمد الله روز به روز در حال شکوفایی و مایه مباهات هستیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.