پراید باز هم گران شد

گزارش‌ها از بازار خودرو حاکی از رشد ۱۷ میلیون تومانی قیمت پراید در طول یک ماه گذشته است.

افزایش قیمت خودرو در بازار همچنان ادامه دارد؛ تا جایی که با وجود رکود شدید خرید و فروش خودرو، قیمت‌ها به صورت جهشی بالا می رود.

به نظر می‌رسد عامل اصلی التهاب در بازار خودرو، افزایش قیمت دلار باشد. دلار در روزهای اخیر کانال ۲۸ هزار تومان را به خود دید و در حال حاضر ۲۷ هزار و ۸۹۹ تومان قیمت دارد.

در این شرایط، گزارش‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت پراید۱۱۱ تا ۱۵۶ میلیون تومان افزایش یافته است. این رقم حاکی از آن است که در بازه یک ماه گذشته قیمت پراید ۱۱۱ با افزایش ۱۷ میلیون تومانی روبه‌رو شده است.

پراید ۱۷ میلیون تومان گران شد/ قیمت جدید ساینا، تیبا و کوییک

در این میان، قیمت پراید ۱۳۱ در بازار ۱۴۰ میلیون تومان، پراید ۱۳۲ حدود ۱۳۴ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ حدود ۱۵۰ میلیون تومان بود.

گزارش‌ها از بازار خودرو همچنین نشان می‌دهد قیمت ساینا EX دنده‌ای مدل سال ۱۴۰۰ با افزایش ۱۷ میلیون تومانی در مدت یک ماه گذشته مواجه شده است. این خودرو در حال حاضر ۱۶۴ میلیون تومان قیمت دارد.

تیبا هاچ‌بک EX مدل سال ۱۴۰۰ نیز در بازار ۱۶۳ میلیون قیمت دارد. این خودرو یک ماه قبل با قیمت ۱۳۹ میلیون تومان به فروش می‌رفت.

در این میان کوئیک دنده‌ای مدل سال ۱۴۰۰ در یک ماه گذشته رشد ۱۵ میلیون تومانی را تجربه کرده است. این خودرو در بازار ۱۷۳ میلیون تومان قیمت دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.