هشدار؛ تزریق آب مقطر به جای واکسن کرونا!

سردار علیرضا لطفی با اعلام خبر بازداشت فردی که واکسن تقلبی کرونا به مردم تزریق می‌کرد، در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال وصول اخبار مردمی مبنی بر اینکه فردی اقدام به تزریق و فروش واکسن کرونا در ازای مبلغ ۱۳ میلیون تومان کرده است، موضوع با توجه به اهمیت و حساسیت ویژه برای رسیدگی تخصصی به کاراگاهان اداره سیزدهم مبارزه با جعل پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: کارآگاهان پس از هماهنگی‌های قضائی، تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند و با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی شخص مورد نظر به نام پدرام شناسایی و مشخص شد وی پرستار یکی از بیمارستانهای تهران است که بلافاصله در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

این مقام انتظامی پلیس تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم مقادیری ویال واکسن کرونا با برندهای مختلف اعم از "اسپوتنیک وی" و "آسترازنکا" و مهر جعلی پزشک و کارت جعلی تزریق واکسن کشف شد.

وی ادامه داد: متهم جوان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت که چند وقتی است به دلیل نیاز مالی تصمیم به این کار گرفته و محتویات داخل ویال آب مقطر بوده و برچسب ویالها را نیز به چاپخانه سفارش داده است.

به گفته لطفی، با توجه به دستگیری متهم و کشف مقادیر واکسن تقلبی، تحقیقات پلیسی برای دستگیری همدستان احتمالی و مرکز چاپ برچسبها توسط کاراگاهان‌ اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.