پیام تبریک صالحی به رئیس جدید سازمان انرژی اتمی

علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی در دولت دوازدهم در پیامی انتصاب محمد اسلامی به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی را تبریک گفت. 

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرانقدر جناب آقای مهندس محمد اسلامی

باسلام و درود

با نهایت مسرّت، بدین وسیله انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان " معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران" تبریک و تهنیت عرض می نمایم. بدون تردید، حضور شخصیتی آراسته به زیور تقوا و فضیلت و خلوص و صداقت و مدیری برخوردار از دانش و تجربه فراوان در حوزه های مختلف مدیریت کلان در راس هرم مدیریتی صنعت هسته ای کشور، نوید بخش آغاز فصلی جدید در حیات این صنعت ملّی و زمینه ساز شتاب بخشیدن به حرکت پرشتاب سازمان انرژی اتمی ایران در مسیر رشد و تعالی است.

امید است با استعانت از الطاف ایزد مناّن و استمداد از انفاس قدسی ائمه اطهار (علیهم الاسلام) بیش از پیش در راه خدمت رسانی شایسته به میهن عزیز اسلامی موفق باشید و از رهگذر بهره مندی از گنجینۀ نیروی انسانی متعهّد و توانمند در مجموعۀ این صنعت راهبردی، نقشهای ماندگار از خود بر صیحفه روزگار به یادگار نهید.

اینجانب ضمن سپاس و قدردانی فراوان از حسن انتخاب ریاست محترم جمهوری، دوام سلامتی و مزید سرافرازی و بهروزی حضرتعالی و خانواده گرامی را از درگاه یگانۀ هستی بخش مسالت می نمایم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.