وعده قاطع فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش چیست؟

دریادار ایرانی گفت: مجموعه نیروی دریایی ارتش با بهره‌گیری از هوش و استعداد متخصصان و با تکیه می‌تواند هر ناممکنی را ممکن سازد.

آیین تکریم و معارفه فرمانده فنی نیروی دریایی ارتش با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نداجا، حجت‌الاسلام حسین صنعت‌پور امیری رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا و جمعی از فرماندهان و معاونین در ستاد نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

دریادار ایرانی در این مراسم، پیشرفت و صعود ممتد نیروی دریایی ارتش در عرصه‌های مختلف را یک تکلیف دانست و اظهار کرد: مسیر ما باید، مسیر ارتقاء و اعتلا باشد و این موضوع به تلاش جهادی و حساب‌شده نیاز دارد.

وی جمله «راه ما راه حسین (ع) است» را شعار راستین نیروی دریایی ارتش خواند و گفت: به دلیل ظرفیت چشم‌گیری که در این نیروی راهبردی وجود دارد، مجموعه نیروی دریایی ارتش می‌تواند با بهره‌گیری از هوش و استعداد متخصصان و استفاده از ویژگی‌های مثبت کارکنان مانند وظیفه‌شناسی و تلاش‌های بی‌شائبه و با تکیه بر تجارب گذشتگان و پیشکسوتان هر ناممکنی را ممکن سازد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: این‌که می‌گوییم «راه ما راه حسین (ع) است» این همان ویژگی وظیفه‌شناسی و پادررکاب بودن است که با این نگاه می‌توانیم کارهای بزرگی را به انجام برسانیم.

امیر ایرانی با تأکید بر اهمیت جایگاه استراتژیک فرماندهی فنی در سطح نیرو، گفت: فرمانده فنی، یک محور اصلی در نداجا است و ما اگر بخواهیم فرامین فرماندهی معظم کل قوا در زمینه خودکفایی و بی‌تأثیر کردن تحریم‌ها را به سرمنزل مقصود برسانیم، مجموعه نیروی دریایی ارتش و به‌خصوص فرماندهی فنی باید با تلاش و دقت مضاعف موجب پیشرفت‌های روزافزون شود تا در سطح کلان، شعار راهبردی این نیرو را متبلور کند.

فرمانده نداجا در پایان این مراسم ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های ناخدایکم «ظهیرنیا»، انتصاب امیر دریادار دوم «فاضل‌نیا» را به‌عنوان فرمانده فنی این نیرو تبریک گفت و افزود: امیر فاضل‌نیا در زمان فرماندهی کارخانجات نیروی دریایی ارتش ثابت کرد که با ابتکار و نوآوری خود در زمینه تسلیحاتی می‌تواند در راستای تحقق هرچه بیشتر اقتدار جمهوری اسلامی ایران مأموریت‌های محوله را به انجام برساند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.