واکنش رونالدو به شکستن رکورد علی دایی

کریستیانو رونالدو در دیدار برابر ایرلند یک پنالتی از دست داد ولی در ادامه و در اواخر بازی دو گل به ثمر رساند تا با ۱۱۱ گل ملی برترین گلزن تاریخ دیدارهای ملی لقب گیرد.

کریستیانو رونالدو گفت: حالا این رکورد متعلق به من است و منحصر به فرد است. من بسیار خوشحالم چون این یک رکورد دیگر در دوران حرفه ای من محسوب می شود.

این بازیکن ۳۶ ساله در پاسخ به این سوال که انگیزه ظاهراً تمام نشدنی او از کجا نشات می گیرد گفت: باید هر روز برای شاد کردن خانواده و طرفداران و عملکرد بهتر از خواب بیدار شد و در غیر این صورت بی فایده است که روز خود را شروع کنید و من همیشه این کار را انجام می دهم و سعی می کنم از روز قبل خودم بهتر باشم. در فوتبال نیز نکته مهم همیشه تیم است. من تا انتها اعتقاد داشتم و به همین دلیل  ۱۰ دقیقه قبل از پایان بازی دو گل زدم.

فوق ستاره پرتغالی اضافه کرد: خوشحالم که به پیروزی تیم کمک کردم و رکورد را شکستم، اما مهمترین چیز تیم است.

او ادامه داد: هر بار که برای تیم ملی کشورم به میدان رفته ام لحظه خاصی برای من بوده است.همه ستاره های بزرگ فوتبال جهان با افتخار برای پرچم کشور خود تلاش کردند و من هم چنین حسی داشتم و در هر رقابتی نهایت تلاش خود را برای موفقیت کشورم به کار گرفتم. من 111 گل برای تیم ملی پرتغال به ثمر رساندم یعنی 111 لحظه خاص را تجربه کردم؛ لحظاتی که همه پرتغالی ها را در سراسر جهان خوشحال کرد. مردم کشورم شایسته هر گونه فداکاری هستند.

این فوق ستاره ادامه داد: علی دایی رکورد بسیار بزرگی را ثبت کرد تا جاییکه گاهی اوقات فکر می کردم که نمی توانم این رکورد را بشکنم. به او به خاطر این رکورد طولانی تبریک می گویم و از او به خاطر اینکه هر بار که به رکورد بزرگش نزدیک شدم ابراز احترام کرد تشکر می کنم. از پرتغال و  هم تیمی هایم به خاطر رقم زدن این سفر فراموش نشدنی تشکر می کنم. اجازه بدهید که به این سفر ادامه دهم چرا که هنوز زمان من تمام نشده است.

سرمربی پرتغال، فرناندو سانتوس پس از آسان شدن راه صعود تیمش به جام جهانی قطر گفت: رونالدو چنین است. او همیشه اینچنین بوده است. بازیکنان بزرگ چنین هستند: ممکن است بازی خیلی خوب پیش نرود اما آنها تمام راه حل ها را ارائه می دهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.