دلار و سکه بر مدار افزایش قرار گرفتند

روز گذشته بازار ارز شاهد افت قیمت دلار بود . عقب گرد این اسکناس آمریکایی تا جایی پیش رفت که نزدیک بود کانال ۲۷ هزار تومان را بار دیگر از دست دهد. اما با مقاوت توانست بر روی  ۲۷ هزار و پنجاه تومان قرار بگیرد.

قیمت سکه هم سرنوشتی مشابه قیمت دلار آمریکا داشت. قیمت سکه روز گذشته نسبت به روز پنجشنبه 20 هزار تومان پایین رفت و با  قیمت 11 میلیون و 970 هزار تومان بسته شد.

اما  در بازار ارز و طلای امروز یکشنبه 14 شهریور ماه قیمت دلار و قیمت سکه جان دوباره گرفت و با افزایش همراه شدند.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز  با افزایش ۰.۶۲ درصدی، از ۲۷,۰۵۰ (بیست و هفت هزار و پنجاه ) تومان به ۲۷,۲۲۰ (بیست و هفت هزار و دویست و بیست ) تومان رسید.

قیمت سکه هم  با افزایش 120 هزار تومانی-معادل ۰.۹۹ درصد- نسبت به روز قبل ، ۱۲,۰۹۰,۰۰۰ (دوازده میلیون و نود هزار) تومان معامله شد.

صرافان دلار را چند خریدند؟

قیمت دلار و یورو در صرافی  ملی امروز نسبت به روز گذشته تغییر نکرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۶,۰۸۳ (بیست وشش هزار و هشتاد و سه تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۶,۶۱۰ (بیست وشش هزار و ششصد و ده تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۳۰,۷۵۲ (سی  هزار و  هفتصد و پنجاه و دو  تومان) و قیمت فروش یورو  ۳۱,۳۷۴ (سی و یک هزار وسیصد و هفتاد و چهار تومان) است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.